Frida on perustamisestaan lähtien tarjonnut lakipalveluja etäyhteyksien kautta. Kaikki asiakkaiden asiat saadaan kyllä hoidettua myös koronaviruksen aikana.
Sanotaan, että poikkeusajat paljastavat niin heikkoudet kuin vahvuudetkin tavoissamme toimia. Ihmisten luovuus pääsee myös valloilleen, kun totuttuihin tapoihin hoitaa asioita on välttämätöntä etsiä uusia ratkaisuja. Me Fridassa olemme aivan yrityksemme perustamisesta lähtien kehittäneet etäpalveluja. Nyt kun koronaviruksen leviämisen hillitseminen edellyttää meiltä kaikilta kontaktien rajoittamista muihin ihmisiin, etäpalvelu on luonnollinen - ja erittäin toimiva - vaihtoehto perinteiselle tapaamiselle.
Etäpalvelun työvälineet ovat jo käytössä
Lakiala on varsin perinteinen, ja juristin kanssa neuvotteleminen ensisijaisesti puhelimessa, viedoneuvottelussa ja sähköpostin välityksellä ei kaikille tule edes mieleen. Kuinka lakialan etäpalvelu sitten toimii?
- Yleensä toimeksiannon perustana on alkutapaaminen juristin kanssa. Se sujuu puhelimessa tai videoneuvottelussa oikein sujuvasti.
- Asiakirjaluonnokset ja muu neuvottelu hoidetaan muutoinkin yleensä sähköpostin ja puhelimen välityksellä.
- Valmiit asiakirjat voidaan toimittaa asiakkaalle sähköpostitse tai perinteistä postia käyttäen.
Neuvova lakipuhelimemme palvelee joka arkipäivä klo 8-18
Vaikka elämme poikkeuksellisia aikoja on silti hyvä muistaa, että elämä jatkuu. Me Fridassa jatkamme työskentelyä asiakkaidemme hyväksi. Koska olemme jo tottuneet palvelemaan asiakkaitamme etänä, työt sujuvat kuten ennenkin. Tärkeintähän on, että asiat saadaan hoidettua ajallaan.
Kuva: Ville Arponen.